MY DAMN GORGEOUS FOLLOWERS !

Tuesday, 15 January 2013

I SEDANG MENCARI SI DIA INI !


Huh ! Finally I fell better dan…
Chill habis !!!
Selepas semua paper untuk Semester 5 I had finished !

So now,
I ada banyak masa terluang for my FB, Twitter and surely My baby Bloggy !
Hehe :D

Eh eh, for this turn of entry,
I rasa macam nak share with you guys something !
The stuff yang I sedang gila gila kan  at this moment!
Nak tahu apa ?

That thing are this gorgeous dresses !
Yeah ,
Macam ni ..
Take a look at the pictures below !

Hoh  just  imagine  I'm  in  it ! Hahh ! Tak  sabar  tak  sabar ! ;p


Yes , yang merah tu sure I gila kan tahap superb !
The primary reason is….
Yeay ! Because of color dia .
Huhh !
For your information ,
I meroyan habis towards  RED COLOR okay ! haaha !

Ada ke di Times Square agak-agak you allz ???
Luls !

And………
Another stuff is ….. 

Pandang ke bawah please !

Kau ejek mak pendek yer nyah !  Tunggu I tinggi nanti ! Haha Luls !


Yes !
That one !
Oh My Gucci !
Cun habis !
I pendek so than I should wear the shoes !
Haha

Wish me luck yeah !
I’ll make sure I’ll get that bitches ! Hahhaah !


~THE END~

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Diagonal Resize 2